FANDOM

Ілюзорний світ (幻想世界, Gensō Sekai) — світ, у якому живе Дівчина і Лялька з мотлоху. Він описується як світ, в якому нічого не може «народитися». Він складається з великих прерій і гір, які можна побачити на горизонті. Часом, можна побачити, як сфери світла літають в небі. Деякі тварини, такі як великі вівці, також населяють цей світ. Дівчина і Лялька живуть в будинку зі столом і невеликою кількістю меблів.

Незважаючи на те, що світ підпорядковується своїм законам, є особливості, які притаманні і звичайного світу, наприклад, зі слів дівчини, щороку настає зима.

Пізніше з'ясовується, що світ був створений померлою Ушіо. Вона створила його для збору сфер світла, які допомогли б виправити трагічний фінал її сім'ї. Сама дівчина нічого про це не пам'ятає до моменту, коли потрібну кількість сфер зібрано і світ починає знищуватися.

Теоретично, Ілюзорний світ — світ після смерті, коли померлий ще пов'язаний з реальним світом, але він більш вільний, що дозволяє створювати свої світи.

Також відомо, що вивчення Ілюзорного світу займалися батьки Котомі, а в майбутньому і вона сама.

Всесвіт Clannad
Місце подій ХікарізакаІлюзорний світ
Комерційне Булочна ФурукавиErnesto HostHikarizaka Electric CompanyЛікарня загального профілю Хікарізаки
Резиденції Апартаменти Оказакі
Учбове Приватна Старша Школа ХікарізакиЧоловічий Гуртожиток Приватної Старшої Школи Хікарізаки
Зелений простір Сад ІчіносеПарк Саяма
Предмети Сфера світлаМорська зіркаПлюшевий ведмідьВелика Сім'я Данґо
Події Гра Наґіси
Клуби Клуб регбіДрамгуртокСім'я ФурукавиБаскетбольна командаСтудрадаФан-Клуб ФукоГурток співуФутбольна команда