FANDOM

Акіо Фурукава (古河秋生, Furukawa Akio) — батько Наґіси. Незважаючи на те, що він часто говорить і поводиться грубо, він дуже добрий. Він працює в своїй же булочній разом з Санае. У вільний час грає з сусідськими дітьми в бейсбол. Часто, після того як він ображає хліб Санае, йому доводиться з'їсти його, щоб довести зворотне. Його риси характеру досить сильно збігаються з рисами характеру Томої. Був змушений відкрити булочну разом з Санае, щоб проводити більше часу з Наґісою, а також став пекарем в ній, адже його дружина не вміла випікати.

Clannad Редагувати

Вперше ми бачимо Акіо, коли Томоя приходить в булочну Фурукави. Після того, як Томоя критикує хліб Санае, Акіо каже йому, що ніхто не повинен так говорити про її хлібі, а також загрожує йому. Але, як тільки він бачить, що Томоя друг Наґіси його агресивний настрій пропадає. У будь-якому випадку, він з підозрою ставиться до Томої, а також дає йому дивні прізвиська. Це триває протягом більшої частини першого сезону.

Нам кажуть, що Акіо раніше був актором у театральній групі, але був змушений покинути її через здоров'я Наґіси. Він розповідає історію про те, як Наґіса ледве не померла через те, що він і Санае були дуже недбалими, адже вони були занадто зайняті своєю роботою. Але він не шкодує про те, що кинув колишню роботу, адже поки щаслива Наґіса щасливий і він. Він також заспокоює Наґісу в серії «Дві тіні».

~After Story~ Редагувати

В ~After Story~ Акіо пропонує Томої попрацювати в булочній. Коли Наґіса починає працювати в сімейному ресторані, наряджається, як репер, щоб зробити фотографії не розкриваючи себе.

Коли Акіо дізнається про вагітність Наґіси, він розповідає повну історію про те, як Наґіса ледве не померла.

Разом з Санае протягом п'яти років виховував Ушіо.

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі