FANDOM

Булочна Фурукави (古河パン, Furukawa Pan) — булочна, власниками якої є сім'я Фурукави, також частиною булочною вважається житлова частина, розташована за і над самою булочною. Розташована поруч з парком. Вперше показана в серії «На пагорбі під пелюстками сакури». Булочна добре відома завдяки хлібу Санае, який зазвичай складається з дивних інгредієнтів, а тому, в основному, не зовсім їстівний, через що його ніхто не хоче купувати. Втім, існує негласне правило, що покупці зазвичай купують тільки хліб Акіо, а хліб Санае беруть безкоштовно, щоб створити ілюзію продажів. Також булочна є місцем, де Санае проводить уроки для дітей з околиці.

Булочна була побудована після звільнення Акіо і Санае зі своїх робіт, щоб більше бути з Наґісою. Санае впевнена в тому, що вона вміє добре пекти.

Томоя переїжджає жити сюди в серії «Нове життя» через погіршення відносин з батьком. У «Сезон починань» Томоя починає працювати в булочній, втім, бажаючи стати повністю незалежним і знайти роботу серйозніше, він пізніше звільняється, щоб влаштуватися на роботу електрика.

Галерея хліба Санае Редагувати

Всесвіт Clannad
Місце подій ХікарізакаІлюзорний світ
Комерційне Булочна ФурукавиErnesto HostHikarizaka Electric CompanyЛікарня загального профілю Хікарізаки
Резиденції Апартаменти Оказакі
Учбове Приватна Старша Школа ХікарізакиЧоловічий Гуртожиток Приватної Старшої Школи Хікарізаки
Зелений простір Сад ІчіносеПарк Саяма
Предмети Сфера світлаМорська зіркаПлюшевий ведмідьВелика Сім'я Данґо
Події Гра Наґіси
Клуби Клуб регбіДрамгуртокСім'я ФурукавиБаскетбольна командаСтудрадаФан-Клуб ФукоГурток співуФутбольна команда