FANDOM

Джентльмен, як він згадується в аніме і візуальній новелі, людина, що вперше з'явилася в арці Котомі. Він підходить до неї на вулиці, але, з невідомих причин, вона його боїться. Томоя, Кьо, Наґіса і Рьо бачать, що вона боїться його, а тому вони запитують у нього, хто він такий; втім, він ігнорує це питання і не відповідає на нього. Після цієї розмови, він іде, однак ніхто так і не дізнався, як він пов'язаний з Котомі.

Коли Томоя гуляє один, він помічає, що дивна людина знаходиться поруч з будинком Котомі. Він підходить і ще раз питає про особистість джентльмена. Джентльмен каже, що раніше він був колегою батьків Котомі і те, що йому потрібно сказати щось важливе Котомі. Він розповідає Томої про дослідження, що проводилися Коутаро і Мізуе Ічіносе. Томоя не зовсім розуміє про що йде мова, але, в будь-якому випадку, джентльмен просить Томою передати Котомі повідомлення: «Я не очікую, що ти пробачиш нас, але ми до сих пір шкодуємо про події того дня.»

Коли Томоя дізнається більше про Котомі, він розуміє, що джентльмен є опікуном Котомі, після авіакатастрофи, в якій загинули її батьки кілька років до того. Людина, яку спочатку всі вважали поганим, просто хотів подарувати їй подарунок на день народження — плюшевого ведмедика, якого обіцяли привести Котомі ще її батьки.

Ім'я джентльмена ніде не згадується, а з'являється він тільки в арці Котомі. Також він показаний в серії «Дві тіні» і закриваючій музичній темі ~After Story~.

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі

Випадкова вікі