FANDOM

Дівчина в ілюзорному світі (謎の少女, Nazo no shoujo) — єдина людина, що живе в Ілюзорному світі. Вона створює ляльку з мотлоху, щоб не бути самотньою. Насправді є інкарнацією Ушіо, яка втратила пам'ять і, хоча це ніде не згадується, вона, судячи з усього, знає про свою справжню особистість. Вона створила Ілюзорний світ, щоб зібрати необхідну кількість сфер світла, щоб врятувати свою сім'ю від трагічного завершення, хоча вона і не пам'ятає цього. Будучи єдиною людиною в Ілюзорному світі, вона створювала ляльки з мотлоху, щоб пограти, але, в той же час, він не могла вдихнути в них життя, якщо вони самі не захочуть цього. Так сталося з лялькою з мотлоху, що стала інкарнацією Томої.

Лялька з мотлоху переконує її, що потрібно залишити Ілюзорний світ, вони починають будувати літальний апарат, але не встигають доробити його до зими, коли вона не в змозі що-небудь зробити. Вони починають йти разом, але через деякий час, вона знесилено падає, не в змозі йти далі. За кілька секунд до смерті вона все згадує, називаючи ляльку «Папою». З її смертю знищується і Ілюзорний світ.

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі

Випадкова вікі