FANDOM

Йохей Сунохара (春原陽平, Sunohara Yōhei) - кращий друг Оказакі, а також хуліган. Завдяки рекомендації футбольного клубу, він вступив в Приватну Старшу Школу Хікарізакі, але був вигнаний з футбольної команди, а пізніше з клубу, через бійку. Це призвело до того, що він випередив Томою з пропусків занять і став ледачим. Він однаково володіє двома руками: лівою - в змаганнях і боях (це згадується лише в аніме), правою - під час написання. Його натуральний колір волосся - чорний, але Йохей воліє бути блондином, в ~After Story~ він припиняє їх фарбувати, щоб не втратити роботу. У нього є молодша сестра на ім'я Мей Сунохара.

Clannad Редагувати

Йохей в основному є комічним персонажем. За свою поведінку його зазвичай карають або б'ють. Це може бути Томоя, Томойо або Кьо. Йохей є другорядним персонажем в арках Фуко і Наґіси. Він придумав ідею з матчем 3 на 3, щоб показати гуртку співу про неможливість ховатися за своїми травмами.

Незважаючи на те, що він не дуже був прив'язаний до своєї сестри, він ніколи не давав її скривдити.

~After Story~ Редагувати

Перші серії ~After Story~ зосереджені на Сунохарі і його сестрі, в яких Мей хвилюється за свого брата. Думаючи що він може прикинутися щасливим він шукає собі фальшиву дівчину. Цією дівчиною стає Санае, яка одягається як школярка. Проте, Мей розуміє що все це неправда і починає думати що Сунохара вже не настільки чесний і надійний. Сподіваючись що він повернеться в особі доброго брата вона прикидається, що любить Томою. Однак, Йохей нічого не робить.

Йохей не ходить в школу деякий час. У цей час Томоя, Наґіса і Мей йдуть в футбольну команду і просять їх прийняти Сунохару назад, щоб у нього з'явилася мета в житті. Навіть після того, як вони виконують виснажливі завдання футболісти не приймають Йохея назад, а замість цього починають знущатися над Мей. Йохей прибігає їй на допомогу, переповнений люттю, і вони разом з Оказакі б'ють команду за знущання. Після бійки, між ними виникає суперечність і зав'язується бійка, в якій Сунохара хоче донести, що він завжди турбується про свою сестру. У бійку втручаються Мей і Наґіса і всі заспокоюються. На наступний день побачивши свої розпухлі обличчя вони починають сміятися і знову стають друзями.

Пізніше в ~After Story~, він закінчує школу разом з Оказакі, а також відвідує церемонію випуску Наґіси. Також він приходив до них, коли Наґіса була вагітна. Йохей після закінчення школи починає працювати в компанії.

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі

Випадкова вікі