FANDOM

Каппей Хііраґі (柊勝平, Hiiragi Kappei) - містичний 19-ти річний юнак. Мета його життя: «Жити, як звичайна людина». Томоя зустріне Каппея якщо вирішить ухилитися від скутера Кьо з правого боку. Кьо хоче вдарити Томою за те, що Ботан повернувся додому весь мокрий, але замість цього вдаряє Каппея.

Його мета - знайти роботу, оскільки, хоч він і намагався влаштуватися на безліч робіт, його просто не брали; а також знайти добру людину, яку він раніше зустрічав. Доброю людиною виявляється Рьо, а завдяки їй він влаштовується працювати в лікарні. З тих пір вони стають ближче, поки, зрештою, Рьо не стає його дівчиною; однак, через непорозуміння щодо зовнішності Каппея, Йохей думає що це дівчина, а тому закохується в нього. Ця ситуація є комічною у всій арці. Дізнавшись, що Каппей, несподівано, - чоловік, він засмучується, але продовжує згадувати про нього як про дівчину.

Томоя, прочитавши статтю в спортивному журналі, дізнається, що Каппей колись був приголомшливим бігуном в своїй країні, але йому був поставлений діагноз - остеосаркома (рак кісток), через що був госпіталізований. Через це, йому довелося зав'язати з кар'єрою бігуна. Каппей відмовлявся від ампутації своїх ніг, навіть знаючи, що якщо цього не зробити, він помре. Він просто не міг позбавити себе можливості ходити і бігати. Він стверджує, що завдяки своїм ногам він став успішний, а тому не готовий розлучитися з ними, навіть якщо це призведе до смерті. Проте Томоя і Рьо переконують його погодитися на операцію. Найважче переконувати Каппея було Рьо, так як їй треба було показати всю свою рішучість і довести, що вона буде любити його і бути з ним, навіть якщо він не зможе ходити. Також Рьо повідомляє йому про нову техніку з використанням рідкого азоту, завдяки чому ампутація не потрібна. Каппей погоджується на операцію. Через п'ять років, Томоя вирішує провідати Каппея і Рьо, яка працює медсестрою в лікарні і, яка вийшла заміж за Каппея два роки тому. Вона проводить його до Каппея, який зустрічає старого друга з ностальгією за минулим.

Інше Редагувати

  • Каппей - единий персонаж із ВН, який не з'являється в аніме.
Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі