FANDOM

Лялька з мотлоху (ガラクタの人形, Garakuta no Ningyou) - персонаж, що живе в Ілюзорному світі. Його голос можна почути ще в першій серії Clannad, проте особисто він з'явився тільки в «Перший крок».

Його тіло було створено Дівчиною з ілюзорного світу. Його висота становить, приблизно, половину зросту дівчинки. Він не може говорити, оскільки у нього немає рота, але він може спілкуватися за допомогою жестів. Він не може відчувати тепло або холод. Є інкарнацією Томої, однак він не пам'ятає про своє минуле життя. Збереглися лише обривисті спогади, спираючись на які, він умовляє дівчинку покинути Ілюзорний світ, пішовши в інше місце. Не будучи людиною, не може створювати речі з непотребу.

Його найбільше бажання полягає в тому, щоб дівчина в ілюзорному світі була щаслива. Для цього вони намагаються створити ще одну ляльку, але у них нічого не виходить і вони вирішують побудувати дитячий майданчик. Дівчина спробувала створити літальний апарат, але вона не встигла до наступу зими, через що їй довелося припинити будівництво. Лялька намагається допомогти, але нічого корисного зробити не може. Потім вони вирушають в дорогу пішки, сподіваючись піти з ілюзорного світу. Перед самою смертю дівчина просить його зібрати сфери світла, щоб врятувати Наґісу, Ушіо та самого себе від трагічного фіналу. Зрештою, вони повертаються до своїх первісних «я».

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі