FANDOM

Наоюкі Оказакі (岡崎直幸, Okazaki Naoyuki) - батько Томої. Ацуко - мати Томої, померла коли він ще був зовсім маленьким, через це Наоюкі ростив Томою один. Після того, що сталося, Наоюкі припинив працювати і пристрастився до алкоголю. Одним днем під час суперечки він штовхнув Томою до стіни, через що той вивихнув плече. Після цього Томоя деякий час просидів в кімнаті, а коли звернувся до лікаря було вже пізно. З того дня Наоюкі відноситься до нього добріше, проте він вже не вважає себе і його однією сім'єю. Це тільки сильніше ранить Томою і він стає хуліганом, так-як у нього більше немає можливості грати в баскетбол, також він приходить дуже пізно щоб ніяк не контактувати зі своїм батьком.

Clannad Редагувати

Показано, що Томоя має дуже погані відносини з батьком, який відноситься до нього як до чужого. Він приходить додому пізно тільки заради того, щоб знайти свого батька сплячим і п'яним. Томої не подобається коли Наоюкі дивиться або доторкається до нього, він починає вести себе агресивно і грубо якщо батько підходить близько.

Коли класний керівник приходить до Наоюкі, щоб обговорити майбутнє його сина Томоя розуміє, що тут він не повинен затримуватися і переїжджає до Нагіси. Наоюкі не приходе провідати його.

~After Story~ Редагувати

В ~After Story~ Наоюкі потрапляє до в'язниці, через що Томою не підвищують на роботі. Він приходить до нього виплескуючи всю злість на нього. Він знову приходить до нього, щоб сказати що він збирається одружитися на Наґісі, Наоюкі погоджується з його вибором.

Ми бачимо Наоюкі тільки після того, як Томоя поговорив з його матір'ю. Вона розповіла йому, як Наоюкі старався з усіх сил ростити і догоджати своєму синові. Однак після смерті Ацуко він дуже багато працював і через накопичення проблем впав в депресію. Саме після цього у нього почалися суперечки з Томоєю.

Після цього Наоюкі їде в рідне місто, щоб жити зі своєю матір'ю. Він каже, що його роль у виді батька закінчена.

У серії «Долонька» ми не бачимо його, проте очевидно, що Томоя як і раніше буде до нього добре відноситься.

Фільм Редагувати

У фільмі Наоюкі грає життєво важливу роль, розуміючи наскільки погано Томої після смерті Наґіси, він приходить в дім Фурукави і просить їх допомогти його синові.

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно ОказакіСакі та ЮкіМенеджер Ernesto HostХарадаЯґіКіношіта
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі