FANDOM

Наґіса Фурукава (古河渚, Furukawa Nagisa), пізніше Наґіса Оказакі (岡崎渚, Okazaki Nagisa) — головна героїня Clannad. Нагіса — дочка Санае і Акіо Фурукави, також в неї закоханий Томоя протягом всієї основної історії Clannad.

У Наґіси є власна музична тема — «Nagisa».

Наґіса навчається в 3 класі старшої школи в Приватной Старшій Школі Хікарізаки. Вона мила і невинна дівчина, яка завжди дбає про тих, хто її оточує, як і її мати є дуже чутливою. Через хворобу, яка тривала 9 місяців, вона була змушена залишитися на другий рік в випускному класі старшої школи, через що вона старше своїх однокласників, в тому числі і старше Томої. Хоч вона вже й не пам'ятає, Наґіса мало не померла будучи дитиною через недбалість її батьків, у яких робота завадила належним чином доглядати за нею під час хвороби. Улюблена їжа Наґіси — анпан та свинячі котлети.

Clannad Редагувати

Наґіса з'являється на початку першого епізоду «На пагорбі під пелюстками сакури», стоячи по дорозі в школу, де її зустрічає Томоя. Нам відразу ж показують дивну звичку, мотивувати себе, називаючи їжу, яку вона хоче з'їсти. Її вступний монолог починається з назви її улюбленої їжі, анпан. Так само вона дуже сильно любить Велику сім'ю данґо. Наґіса живе зі своєю дружною родиною в житловій частині їхньої сімейної булочної, яка є їх сімейним бізнесом. У перших серіях розповідається про характер Наґіси — вона досить невпевнена в собі.

У Наґіси є бажання вступити в драмгурток, проте він був розформований в минулому році через малу кількість бажаючих вступити в нього. Виявивши це, вона і Томоя вирішують відновити діяльність гуртка. На першому етапі відновлення вони дізнаються, що крайній термін для рекламування гуртків вже пройшов. Для створення офіційного гуртка їм необхідний мати не менше 3 осіб, а також викладача який стане куратором. Єдиний, кого можна було попросити це Коумура, однак він просить обговорити це з учасниками гуртка співу, яким він вже дав згоду бути у них куратором.

Учасники гуртка співу розповіли Наґісі про Ріе, вона також член гуртка співу, колись, вона дуже добре грала на скрипці, але зараз не в змозі грати через нещасний випадку. Вислухавши історію Ріе, Наґіса відмовляється від своєї мрії відновити драмгурток. Йохей Сунохара, друг Томої, впав в лють і вирішив кинути виклик баскетбольній команді в матчі 3 на 3, щоб показати, що не можна ховатися за своїми проблемами. Його план вдався і гурток співу вирішує поділитися Коумурой з драмгуртком.

Після того, як Томоя посварився з батьком, Наґіса запрошує його пожити у неї, поки все не уляжеться, Томоя в свою чергу погоджується. Коли він хотів довідатися більше про дивну історію, яку Наґіса хоче обіграти на дні засновників, він розпитує її батьків, чи не знають вони цієї історії. Він дізнається про випадок в дитинстві Наґіси, через який її батькам довелося відмовитися від своїх планів на майбутнє і зробити свою булочну. Наґіса випадково дізнавшись про це, починає у всьому звинувачувати себе, вона вважає, що через неї мрії її батьків ніколи не збудуться. Під час виконання свого номера Наґіса починає плакати, однак її батько кричить їй через весь хол, запевняючи її, що вона не винна і їй потрібно слідувати далі за своєю мрією, Томоя і Санае також підбадьорюють Наґісу і вона успішно починає свою гру. На наступний день, Томоя зізнається в любові Наґісі. Вона стає його дівчиною і вони продовжують своє життя вже як пара.

~After Story~ Редагувати

Насолодившись спокійним шкільним життям, Наґіса знову захворює, через що вона змушена залишитися на третій рік в випускному класі старшої школи. Вона намагається знову відновити драмгурток, але їй це не вдається, тому що їй не вистачає того підбадьорення, яке вона отримувала від Томої. Проте, їй вдається продовжувати відвідувати школу кожен день і сміливо посміхатися протягом усього навчального року. Коли Томоя залишає булочну, щоб переїхати в свої апартаменти, Наґіса відвідує його майже кожен день і готує їжу для нього, а також складає йому компанію. Вона завжди заохочує його роботу навіть тоді, коли він не пішов з нею на день засновників через власну помилку, і їй довелося чекати його більше години.

Коли настає зима, Наґіса захворює в черговий раз, але, так як вона досить ходила вона не залишиться на ще один рік. Хвороба змушує її пропустити церемонію вручення дипломів, і Томоя вирішує організувати інсценування церемонії. Незабаром після цього вона і Томоя одружуються. Разом з Ріе і Сугісакою, Наґіса починає працювати офіціанткою в сімейному ресторані. У серії «Нова сім'я» Наґіса завагітніла, вона і Томоя вирішують назвати свою дитину Ушіо. У серії «Біла тьма» підходять до кінця місяці вагітності, і Наґіса знову захворює. Проте, вона проявляє завзятість і успішно народжує свою дочку, Ушіо. Однак вона вмирає незабаром після пологів. А через кілька років через цю ж загадкову хворобу помирає Ушіо.

Завдяки зібраним сферам світла історія змінюється, і Наґіса, як і Ушіо виживають.

Факти Редагувати

  • Ім'я Наґіси означає пляж (, Nagisa) і стара річка (古河, Furukawa).
  • Актриса яка озвучувала Наґісу (Mai Nakahara) і актор, який озвучив Оказакі (Yuichi Nakamura), також озвучують закохану пару в аніме Fairy Tail. Їхні персонажі це Джувія і Грей.
Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі

Випадкова вікі