FANDOM

Це список персонажів які з'являються протягом усіх серій Clannad і у візуальній новелі.

Персонажі згруповані в залежності від важливості ролі, яку вони відіграють у серії, а разом з кожним персонажем є невелика рецензія поведінки, їх зовнішній вигляд, особистість і ставлення до інших персонажів і історія в цілому. Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, дивіться окремі сторінки персонажів.

Clannad Персонажі 01

Головні персонажі Редагувати

Головні герої Сlannad включають в себе протагоніста, головну героїню і інших персонажів несучих життєво важливе значення для історії або для її арок.

Томоя Оказакі Редагувати

Томоя Оказакі — це головний герой серії Clannad, а також іграбельних персонаж в візуальній новелі. На початку сюжетної лінії, йому 17 років, має колір волосся схожий на синю сталь і блакитні очі. Будучи хуліганом має дружні стосунки з Сунохарою, а також тісні дружні відносини з більшістю персонажів протягом всієї сюжетної лінії. Томоя має погані відносини зі своїм батьком, і після здобуття довіри в сім'ї Фурукави, він переїжджає в їх пекарню.

Наґіса Фурукава Редагувати

Наґіса Фурукава — головна героїня Сlannad. Вона на один рік старше Томої, у неї червонувато-коричневий колір волосся і золотисті очі. Наґісі не вистачає впевненості в собі, два рази втрачала своїх шкільних друзів через її поганий стан здоров'я так-як ті випускалися зі школи, через це її залишали два рази на другий рік в випускному класі старшої школи. Вона має велику пристрасть до Великої Сім'ї Данґо. Наґіса має забавну звичку говорити ім'я своєї улюбленої їжі коли вона нервує. Зустрівши Томою на початку навчального року вони побудували близькі стосунки, так як він допомагає їй відновити драматичний гурток. Пізніше вони починають зустрічаються і одружуються, Наґіса померла під час пологів в Clannad ~After Story~. Але через те, що всі сфери світла були зібрані історія змінилась. Завдяки цьому Наґіса залишилася живою.

Санае Фурукава Редагувати

Санае Фурукава — мати Нагіси. У неї як і у її дочки червонувато-коричневий колір волосся. Працює пекарем у своїй сімейній пекарні. Незважаючи на те, що вона пекар її хліб неїстівний і не продається. Її чоловік Акіо віддає людям хліб, щоб створити ілюзію продажів. Незважаючи на всі його старання вона завжди підслуховує його думку про хліб в результаті чого тікає в сльозах, а Акіо намагається її заспокоїти. Санае зображується як тонка і емоційна людина, але насправді вона дуже вольова і рішуча.

Акіо Фурукава Редагувати

Акіо Фурукава — батько Наґіси і чоловік Санае. Разом з нею працює в своїй булочній, а хліб який він пече добре продається. Він любить бейсбол і часто грає в нього з сусідськими дітьми в парку через дорогу від пекарні. Він виступає в якості заміни батька для Томої, але він ненавидить коли згадують про цей факт. Раніше був актором, але, як і Санае, відмовився від своєї мрії, щоб бути завжди поруч з дочкою. Хоча і зображується як дуже різка людина, насправді він дуже люблячий батько.

Рьо Фуджібаяші Редагувати

Рьо Фуджібаяші — молодша сестра близнюк Кьо Фуджібаяші. Вона дуже сором'язлива, але це робить її кращою старостою свого класу. Її хобі це ворожіння на гральних картах. Вона прив'язана до Оказакі, і її сестра намагається розпалити в них романтичні стосунки. Конкуренція сестер служить сюжетом для OVA під назвою Інший світ: Історія Кьо.

Кьо Фуджібаяші Редагувати

Кьо Фуджібаяші — старша сестра близнюк Рьо Фуджібаяші. Вона завжди захищає Рьо, бо пильно за нею стежить. Вона досить агресивна дівчина, але також вона відома як хороший кухар. Має домашню тварину — кабана ім'я якому Ботан. Хоча її відносини з Оказакі протягом усієї повісті залишаються дружніми, він може стати жертвою її гніву і отримати удар словника по обличчю. В альтернативній історії в «Інший світ: Історія Кьо» починає зустрічатися з Оказакі.

Фуко Ібукі Редагувати

Фуко Ібукі — учениця першого класу старшої школи, про неї була зроблена окрема арка, хоча вона з'являлася і в інших серіях пропонуючи свою «допомогу», тим, хто її потребує. Фуко весь час вирізає дерев'яні морські зірки, які потім вона дарує людям з проханням прийти на весілля своєї сестри. Пізніше впізнається, що вона весь цей час лежала в лікарні в комі, після автомобільної аварії. В Сlannad ~After Story~ вона виходить з коми, і стає подругою Ушіо.

Йохей Сунохара Редагувати

Йохей Сунохара — кращий друг Томої, живе в чоловічому гуртожитку. Має світлий колір волосся. Так само як і Томоя відомий як хуліган. Його ставлення до інших часто призводить до того, що його хтось поб'є, найчастіше є жертвою Томойо. Він і його сестра Мей знаходяться в центрі уваги перших епізодів Clannad ~After Story~. Пізніше з'являється вже з волоссям перефарбованими в чорний колір.

Мей Сунохара Редагувати

Мей Сунохара — молодша сестра Сунохари. Їй 13 років, навчається у другому класі середньої школи. Живе в іншому місті, іноді приїжджає відвідувати Сунохару. За своїм характером є прямою протилежністю Йохея, будучи відповідальною і турботливою. Переживає за Сунохару з його поведінкою, і намагається йому допомогти. Їй присвячена арка на початку Clannad ~After Story~.

Котомі Ічіносе Редагувати

Котомі Ічіносе — виключно талановита учениця. На заняттях вона не з'являється і вважає за краще вчитися самій у бібліотеці. Котомі любить грати на скрипці, незважаючи на те, що у неї не дуже виходить. Її батьки були відомими вченими-фізиками які відкрили теорію про існування інших світів, які пов'язані між собою.. Дружила з Оказакі з самого дитинства, але після смерті її батьків вони перестали спілкуватися. В Clannad ~After Story~ їде до Америки.

Томойо Сакаґамі Редагувати

Томойо Сакаґамі — це учениця з сріблясто-сірим волоссям. Будучи дуже сильною дівчиною в минулому виловлювала і карала учасників бандитських угруповань. Ця слава заважала їй виконати свою мету і вступити до студради, але в кінці кінців вона досягає своєї мети завдяки допомозі Сунохари і Оказакі. В OVA Інший світ: Історія Томойо показана альтернативна історія в якій у неї з'являються романтичні відносини з Оказакі. Даний сюжет був використаний в грі еротичного характеру Tomoyo After ~It's a Wonderful Life~.

Ушіо Оказакі Редагувати

Ушіо Оказакі — дочка Томої і Наґіси, після смерті матері під час пологів, жила з Акіо і Санае, так як Томоя впав у страшну депресію після цього. Через 5 років відправляється в подорож зі своїм батьком де вони стають ближчими один до одного. Проте незабаром вона захворіла і померла на руках у батька. Завдяки зібраним сферам світла залишилася живою.

Юкіне Міязава Редагувати

Юкіне Міязава — учениця другого класу старшої школи, яку часто можна побачити в бібліотеці в старому крилі школи, де вона допомагає знайти потрібну книгу. Всіх відвідувачів бібліотеки вона пригощає кавою, а також доглядає за членами банд. Її брат, Казуто, був головою однієї з банд і його смерть тримали в таємниці щоб захиститися від конкурентів. Проте при спробі Міязави видати себе за брата, таємницю розкрили. Після того, як правда спливла, обидві банди уклали мир.

Другорядні персонажі Редагувати

Різні не особливо значні персонажі, які потрібні для розвитку сюжету.

Ботан Редагувати

Ботан — домашня тваринка Кьо Фуджібаяші. Відомий своїм «Puhi — Puhi». Ботан часто намагається пробратися на територію школи, щоб відвідати власника під час занять. Через невеликі розміри в його сторону часто звучать кулінарні жарти. Ботан володіє 7 унікальними здібностями, деякі з яких будуть показані протягом всієї історії. В Clannad ~After Story~, Ботан значно виріс і служить в якості талісмана для класу Кьо в дитячому садку.

Ріе Нішіна Редагувати

Ріе Нішіна — член гуртка співу. Раніше грала на скрипці, але після автомобільної аварії її рука ослабла і вона більш не могла грати. Спочатку після цього вона впала в депресію, але потім вирішила створити гурток співу. Ріе закінчує школу тоді ж, коли це робить Наґіса під час Clannad ~After Story~, після чого працює разом з нею і Суґісакою офіціанткою в Ernesto Host.

Наоюкі Оказакі Редагувати

Наоюкі Оказакі — батько Томої. Його дружина — Ацуко, загинула, коли Томоя був зовсім маленьким. Щоб впорається зі своєю депресією, він звернувся до алкоголю. Після того, як він поранив свого сина в плече, Наоюкі вирішив віддалиться від свого сина. Хоча Томоя і залишає свій будинок, він повертається в ~After Story~, після зустрічі зі своєю бабусею, і переконує Наоюкі переїхати жити до неї.

Місае Саґара Редагувати

Місае Саґара — завідуюча чоловічого гуртожитку де живе Сунохара. Вона стає дуже суворою, коли справа доходить до правил гуртожитку. Майже завжди Місае ходить в супроводі свого кота. До того як закінчити школу, вона була першою жінкою-президентом студради. Через це, вона залишається шкільної легендою, з цієї ж причини Томойо часто приходить до неї за порадою, як президент студради.

Коко Ібукі Редагувати

Коко Ібукі — старша сестра Фуко. До того, як вона звільнилася, працювала вчителькою образотворчого мистецтва в школі Томої. Вона в хороших відносинах з сім'єю Фурукави і іноді її можна побачити у них в булочній. Коко одружена з Юске Йошіно.

Юске Йошіно Редагувати

Юске Йошіно — електрик, який працює в Hikarizaka Electric Company. У минулому був рок-музикантом, він втратив кар'єру через депресію, яка в кінцевому рахунку змусила його приймати наркотики. Його музику завжди любила Коко Ібукі, в кінці кінців він на ній одружився в «До здійснення мрії». Його музику дуже любить Мей. В ~After Story~ він дає Томої роботу в якості помічника електрика.

Епізодичні персонажі Редагувати

Допоміжні персонажі з'являються всього декілька разів і дуже часто використовуються тільки в певних арках.

Випадкова вікі