FANDOM

Приватна Старша Школа Хікарізаки (私立光坂高等学校, Shiritsu Hikarizaka Koutougakkou) - старша школа в місті Хікарізака, Японія. Місце дії більшості подій Clannad. Школа розташована на вершині крутого пагорба, по якому щоранку підіймаються учні. Стандартна старша школа в Японії, в якій навчаються діти віком від 15 до 18 років. Зрозуміти, в якому класі навчається учень можна по значку на шкільній формі. Зелений колір - 1 клас старшої школи (10 клас), помаранчевий або червоний - 2 клас (11 клас), синій - 3 клас (12 клас). Школа має літній і зимовий варіант форми, обидва варіанти можна побачити в різні моменти протягом історії.

Школа, як мінімум, має дві будівлі: перша, більш нова, призначена для класів, а друга, стара, для бібліотеки і кімнат шкільних гуртків. Фуко Ібукі і Котомі Ічіносе проводять більшу частину часу в старій будівлі. Крім того, в школі є спортзал та їдальня. Кожен день, під час обіду, їдальня кишить учнями, які хочуть купити собі якусь булочку. Кожен день школа отримує нову партію булочок, але найсмачніші розбираються моментально. Також у школи є внутрішній двір, в ньому зазвичай можна зустріти кілька учнів, під час перерви на обід.

Приватна Старша Школа Хікарізаки пропонує учням вступати в спортивні секції. У таких спортивних клубах раніше перебували Йохей та Томоя, але зі своїх причин вони були змушені покинути їх. Школа також володіє гуртожитком для учасників спортклубів. У такому гуртожитку живуть гравці Регбі, а також Сунохара. Спортклубами є: баскетбольний клуб, футбольний клуб та клуб регбі. У школі також є інші гуртки, найвідоміші з них: драмгурток та гурток співу.

Найбільш важливим святом для школи є фестиваль на честь дня засновників, який святкується протягом травня. Протягом цього дня, навколо школи починають продаватися різні сувеніри, а деякий клуби показують вистави. В аніме ці події розділені на два різних фестивалю, але в візуальної новелі фестиваль один.

Більшість персонажів Clannad вчаться в цій школі. Деякі, наприклад Місае або Юске, вже випустилися з цієї школи.

Всесвіт Clannad
Місце подій ХікарізакаІлюзорний світ
Комерційне Булочна ФурукавиErnesto HostHikarizaka Electric CompanyЛікарня загального профілю Хікарізаки
Резиденції Апартаменти Оказакі
Учбове Приватна Старша Школа ХікарізакиЧоловічий Гуртожиток Приватної Старшої Школи Хікарізаки
Зелений простір Сад ІчіносеПарк Саяма
Предмети Сфера світлаМорська зіркаПлюшевий ведмідь
Події Гра Наґіси
Клуби Клуб регбіДрамгуртокСім'я ФурукавиБаскетбольна командаСтудрадаФан-Клуб ФукоГурток співуФутбольна команда

Випадкова вікі