FANDOM

Рие Нішіна (仁科りえ, Nishina Rie) — незначна героїня Clannad. Ріе навчається у другому класі старшої школи в Приватній Старшій Школі Хікарізаки. Раніше вона чудово грала на скрипці, завдяки чому вигравала у безлічі конкурсів. Вона повинна була розвивати свій талант далі, але на жаль потрапила в аварію, через неї вона більше не може грати на скрипці як раніше. Вона впала в депресію, так як втратила мету свого життя. Проте Коумура показав їй, що ще не все втрачено, коли розповів їй про хор, адже з'ясувалося, що Ріе може чудово співати. Таким чином, вона знайшла нову мету, вона вирішила відновити гурток співу. Її найкраща подруга — Суґісака.

Clannad Редагувати

Вперше ми бачимо Ріе, коли вона дає скрипку Котомі, щоб та попрактикувалась в грі на ній. Пізніше, коли драмгурток приходить до Коумури, щоб попросити його стати їх куратором, він говорить, що вже пообіцяв гуртку співу бути їх куратором. Ріе не проти поділити куратора між гуртками, але її подруга Суґісака посилає лист з погрозами Наґісі, а після розповідає історію Ріе. Незважаючи на люті протести Сунохари, Наґіса вирішує відмовитися від Коумури. Однак через деякий час, Йохею в голову приходить ідея. Він хоче зіграти матч з баскетбольною командою, таким чином він сподівається справити враження на Ріе і Суґісаку. Після перемоги, Ріе погоджується поділити Коумуру з драмгуртком. Однак студрада виступає проти такої угоди, на щастя все налагоджується, коли Томойо стає президентом студради.

~After Story~ Редагувати

В ~After Story~ Ріе — одна з небагатьох друзів Наґіси. Вона не приєднується до драмгуртку, так як сильно зайнята гуртком співу, проте вона все ще спілкується з Наґісою. Після випуску починає працювати в сімейному ресторані разом з Суґісакою, а потім і з Наґісою. В останній раз ми бачимо її разом з Суґісакою.

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно ОказакіСакі та ЮкіМенеджер Ernesto HostХарадаЯґіКіношіта
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі