FANDOM

Санає Фурукава (古河早苗, Furukawa Sanae) - мати Наґіси. Зазвичай вона дуже ранима й уразлива, але якщо потрібно, вона може стати впевненою і надійною. Працює в сімейній булочній разом з Акіо. Втім, у неї не дуже добре виходить випікати, а її хліб ніхто не купує. Дуже часто Акіо ображає хліб Санае, не знаючи, що вона стоїть позаду, після чого вона тікає в сльозах. Вона, також, навчає дітей у себе вдома. Її дуже часто приймають за старшу сестру Наґіси. Це можна помітити в арці Сунохари, де Санае виступає в якості дівчини Йохея, проте ніхто не помічає, що вона достатньо доросла.

Санае грає важливу роль в ~After Story~, так як вона дуже часто приїжджає до Наґіси коли їй погано, а особливо часто коли Наґіса вагітна. Перед тим, як працювати в булочній, була вчителькою в середній школі, але була змушена покинути роботу через здоров'я Наґіси. Вона разом з Акіо виховували протягом п'яти років Ушіо. Вона підбудувала поїздку Томої і Ушіо на північ. Вона знає Шіно, втім, коли вони зустрілися залишається загадкою.

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі