FANDOM

Сфера світла - потужне джерело сили, що з'являється у Хікарізаці та Ілюзорному світі. Вона з'являється поруч з Томоєю або, можливо, поруч з будь-якою людиною, коли та кого-небудь зробила щасливим. Використання декількох сфер може привести до неймовірного.

Однак, незважаючи на їхню неймовірну силу, всьому є обмеження і сфери не виняток. Вони слідують трьом правилам, які були показані в аніме:

  1. Сфери виконують лише те, що ти попросиш; ні більше, ні менше. Наприклад, в арці Місае, вона попросила Кацукі бути з нею завжди, через це він повернув собі свою справжню форму - форму кота. Після чого, Місае, нічого не знаючи, бере кота з собою. Якби вона знала, яку він форму прийме, вона повинна була б сказати, щоб він завжди був з нею у формі людини. Також, сфери по своєму виконують бажання. Коли Томоя попросив, щоб Наґіса і Ушіо були живі, сфери змінили хід часу, повернувши Томою до моменту смерті Нагіси, але в цій шкалі часу, Наґіса не вмерла. У той же час, Томоя все пам'ятав.
  2. Бажання виповнюється лише в тому випадку, якщо воно щире. Наприклад, Кацукі не міг побажати, щоб дощ припинився, так як бажання не виходило з його серця. Коли Наґіса померла, а Томоя впав у депресію, він хотів, щоб вони краще ніколи б і не зустріли один одного, але і тут бажання не спрацювало, так як це було не те, чого він хотів в глибині душі.
  3. Діти займають важливе місце при виконанні бажань їхніх батьків. Прикладом служить той факт, що велика кількість сфер світла зібралися в одному місці завдяки інкарнації Ушіо в Ілюзорному світі.
Всесвіт Clannad
Місце подій ХікарізакаІлюзорний світ
Комерційне Булочна ФурукавиErnesto HostHikarizaka Electric CompanyЛікарня загального профілю Хікарізаки
Резиденції Апартаменти Оказакі
Учбове Приватна Старша Школа ХікарізакиЧоловічий Гуртожиток Приватної Старшої Школи Хікарізаки
Зелений простір Сад ІчіносеПарк Саяма
Предмети Сфера світлаМорська зіркаПлюшевий ведмідьВелика Сім'я ДанґоБрелок Данґо
Події Гра Наґіси
Клуби Клуб регбіДрамгуртокСім'я ФурукавиСім'я ОказакіБаскетбольна командаСтудрадаФан-Клуб ФукоГурток співуФутбольна команда