FANDOM

Такафумі Сакаґамі (坂上鷹文, Sakagami Takafumi) — молодший брат Томойо. Вона також каже, що завдяки Такафумі змогла зійти зі шляху хулігана. Заради нього Томойо хоче зберегти сакуру поруч зі школою. Він описується Томойо як «тихий, спокійний і добрий».

Батьки Такафумі колись хотіли розлучитися і почали сперечатися з ким залишаться діти. Томойо було все одно, але Такафумі не бажав залишатися тільки з одним з батьків. Він втік і сказав, що стрибне з моста в воду, якщо вони розлучаться. Хоч він і не розумів навіщо, хоч він і не хотів вмирати, він стрибнув. Проте, цей стрибок згуртував сім'ю Сакаґамі. Він ледь не помер, але, врешті-решт, був виписаний з лікарні навесні. Після того як його виписали з лікарні, вони вирішили разом пройтися вниз по дорозі, де цвіте сакура. Такафумі сидів в інвалідному кріслі, а Томойо вела його. Під час прогулянки він сказав: «Я хочу приходити сюди і спостерігати за квітучою сакурою зі своєю сім'єю щороку».

В кінці арки Томойо, Такафумі починає ходити в Приватну Старшу Школу Хікарізаки в перший клас, в той час як його сестра — в третій. Тепер вони удвох йдуть в школу під квітучою сакурою.

Tomoyo After ~It's a Wonderful Life~ Редагувати

Такафумі грає важливу роль в Tomoyo After ~It's a Wonderful Life~. Виявляється, він був дуже досвідченим бігуном, але через свій радикальний крок, через який він ледь не помер, він втратив всю вправність. Хоч в аніме було сказано, що він стрибнув з моста, в візуальної новелі йдеться, що він стрибнув під машину. З тих пір він став ледачим, а через деякий час почав розбиратися в комп'ютерах. Любить грати в ігри. Його колишня дівчина — Канако — дочка його колишнього тренера і з часом вона перебирається жити в апартаменти Томої.

Галерея Редагувати

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі