FANDOM

Томойо Сакаґамі (坂上智代, Sakagami Tomoyo) - одна із значущих героїв Clannad, а також дівчина Томої в Tomoyo After ~It's a Wonderful Life~. Вона переходить в Приватну Старшу Школу Хікарізакі на другому році навчання. Має репутацію «жорсткої дівчини». У минулому виловлювала учасників різних банд. Незважаючи на те, що Томоя старше неї, вона не проявляє до нього поваги як до старшого. У неї є молодший брат на ім'я Такафумі, а також двоюрідна сестра - Томо.

Музична тема Томойо - Her Determination.

Clannad Редагувати

Томойо вперше з'являється, коли біля школи починають їздити два байкера, вона самостійно зупинила їх і повела до директора, після цього Томойо стає популярною дівчиною. Сунохара вирішує, що все було підлаштовано і тому вирішує показати їй, що дівчини слабкіше хлопців. У бою вона перемагає його і це змушує його засумнівається в статевій приналежності Томойо. Через це він кожен раз отримував від неї «на горіхи». Томойо використовує багато-ударне комбо зі своїх ударів.

В одній з розмов, Томойо розповідає Томої про своє бажання стати президентом студради. Пізніше, ми дізнаємося, що це обумовлено бажанням зберегти шкільну сакуру, так як її повинні спиляти. Врешті-решт вона стає президентом.

~After Story~ Редагувати

В ~After Story~, Томойо не надто часто з'являється. Ми її бачимо, коли Сунохара шукає собі тимчасову дівчину, і, коли вона приходить до Місае за порадою. Також вона згадується в арці Міязави, так як вона вважається єдиною, хто може перемогти Казуто. В останній серії її показують, коли вона дивиться на захід.

Додатково Редагувати

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі