FANDOM

Томоя Оказакі (岡崎朋也, Okazaki Tomoya) - головний герой Clannad. Через те, що він часто спізнюється на уроки і пропускає заняття його прозвали хуліганом. Він, такий вид людей, які думають про своє життя, але як правило, нікому про це не говорять.

Інформація про персонажа Редагувати

На початку історії, Томоя - 17-ти річний учень випускного класу старшої школи, який не любить своє місто через всі погані спогади, які він пережив живучи в ньому. Замість впадання в депресію він стає саркастичним хуліганом. Він друг дитинства Котомі Ічіносе і кращий друг Йохея Сунохари. Під час навчання в старшій школі він зустрічає багато нових друзів, таких, як Кьо, Рьо, Томойо, Фуко і, звичайно ж, Наґіса.

Незважаючи ні на що, він завжди допомагає своїм друзям у вирішенні проблеми. Він також, здавалося б, не знає, що деякі дівчата в школі проявляють до нього інтерес або робить вигляд що не знає. Він любить жартувати над іншими іноді заради забави, а іноді заради того щоб вказати на помилки.

Хоч Томоя і хуліган, але він ніколи не наривається на бійку. Однак якщо все ж таки вступить в бій, він покаже, що не такий-то простий, приймаючи удари ворога і завдаючи удари у відповідь.

Основна історія розповідає про те, як Томоя пізнає, як прекрасно мати сім'ю і друзів, і змінює свій характер припиняючи цинічно і негативно ставитися до життя.

З тих пір, як його мати, Ацуко, загинула в автокатастрофі він живе з батьком - Наоюкі, з яким він постійно сперечається і свариться. Томоя був травмований під час бою з батьком три роки тому, з тих пір він більше не міг підняти праву руку вище плеча. Після цього інциденту він дуже сильно віддалився від батька.

В епізоді «На пагорбі під пелюстками сакури» Томоя йдучи в школу, зустрічає дівчину на ім'я Наґіса Фурукава. З тих пір його життя пішло в кращу сторону. Наґіса описує його як людину про яку говорять багато поганого але насправді він дуже добрий.

~After Story~ Редагувати

В ~After Story~ Томоя допомагає Сунохарі, Місае і Юкіне. Його любов до Наґіси міцнішає, поки він, зрештою, не одружиться з нею після закінчення школи. Завдяки Юске він починає працювати електриком. Після цього, Нагіса стає вагітною Ушіо. За ці місяці Томоя піклується про Наґісу і незабаром після пологів Наґіса вмирає.

Після цього, Томоя впадає в п'ятирічну депресію і ледь спілкується з дочкою, яка залишилася з Акіо і Санае. Пізніше він відправляється з дочкою в поїздку, де зустрічає свою бабусю. Та каже йому, як його батькові довелося нелегко, пройшовши такого ж роду випробування. Томоя розуміє це, після чого вирішує стати найкращим батьком. Після того, як вони повернулися додому він приводить Ушіо до свого батька і просить у нього вибачення за все. Його батько прощає його і каже, що на цьому його роль закінчена. Згодом Наоюкі переїжджає до своєї матері, і Томоя отримує сферу світла, яку помітила Ушіо.

Пізніше, Ушіо просить батька відвести її в дитячий сад, де той зустрічає виховательку Ушіо - Кьо. Він згадує, що Кьо в шкільні роки хотіла бути вихователькою. Вона говорить, що наближаються змагання і Томоя погоджується прийняти в них участь, пізніше виявляється, що він буде проти Акіо і вони не збираються поступатися один одному. Однак, Ушіо несподівано захворює і Томоя відмовляється від прийняття участі, щоб залишатися з дочкою, поки хвороба не відступить. Хвороба не проходить і Томоя починає втрачати надію. Проходить кілька місяців і приходить зима, а Томоя все ще доглядає за хворою Ушіо, яка просить взяти його в поїздку на поле квітів, де вони були минулого разу. Томоя не витримуючи погоджується на це. Починається сильний снігопад і на півдорозі до поїзда, який веде в північну область, Ушіо знесилено падає, Томоя ловить її. На руках у батька Ушіо говорить свої останні слова: «Папа. Я люблю тебе », після чого вона помирає. Завдяки сферам світла, історія змінюється, а Ушіо, як і Наґіса - виживають.

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі

Випадкова вікі