FANDOM

Ушіо Оказакі (岡崎汐, Okazaki Ushio) - дочка Томої Оказакі і Нагіси Фурукави. Ушіо дуже схожа на свою матір, а ще їй подобається Велика родина данґо. З'являється лише в ~After Story~ і фільмі. Відразу після її народження, Наґіса вмирає. Це сильно ранить Томою, через що він віддає Ушіо на виховання до Акіо і Санае. А сам вдається до алкоголю і сигарет, щоб полегшити депресію.

П'ять років по тому, Санае організовує поїздку для Томої і Ушіо, в надії, що вони поєднаються. Під час поїздки Томоя зустрічає свою бабусю, вона розповідає Томої, про те, як важко було його батькові, коли Ацуко померла. Незважаючи на всі труднощі, Наоюкі намагався зробити все якнайкраще для Томої. Томоя визнає свої помилки і вирішує виправитися, також він визнає, що Наоюкі - хороший батько.

Незабаром, Ушіо захворює тією ж хворобою, якою боліла Наґіса, і незважаючи на всі зусилля Томої, Акіо і Санае лихоманка Ушіо ніяк не вщухає, навпаки все стає тільки гірше. Взимку Ушіо просить свого батька знову поїхати на північ, проте Томоя раз по раз відмовляє їй. Зрештою, Томоя все ж погоджується. По дорозі на поїзд Ушіо ставає гірше, вона падає і вмирає прямо на руках у батька. Після нам показують, що Усіо і є дівчина в ілюзорному світі. Щоб запобігти своїй смерті і смерті Наґіси, Ушіо створює ілюзорний світ в якому збирає сфери світла, щоб дати Томої шанс врятувати їх.

В аніме, після того, як Томоя збирає потрібну кількість сфер світла, він змінює історію, повернувшись до дня, коли народилася Ушіо. Однак цього разу Наґіса виживає, а за вікном в небесах витає безліч вогників. Наґіса, Томоя і Ушіо живуть щасливою родиною, стерши з історії свою трагічну долю. Такий же результат буде в грі, якщо зібрати необхідну кількість сфер. Лише Томоя пам'ятає про всі трагічні події, інші нічого про них не знають.

Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі

Випадкова вікі