FANDOM

Юске Йошіно (芳野祐介, Yoshino Yūsuke) - електрик, який колись був відомим музикантом. Мей любить слухати його музику. Томоя вперше зустрічає його, коли він і якийсь чоловік сперечаються щодо автомобіля. Чоловік стверджує, що Юске впустив інструмент йому на машину, коли лагодив ліхтарний стовп, через що утворилася вм'ятина; сам Юске каже, що він нічого не випускав з рук. Вони кажуть Томої, щоб він розсудив їх. Досліджуючи вм'ятину стає зрозуміло, що це не міг зробити інструмент, а щось більш велике, наприклад, товстий кіт. У цей момент з-під машини вилазить досить товстий кіт. Чоловік вибачається, а Юске дає Томої свою візитку. Пізніше, Йохей каже, що Юске - колишній рок-музикант.

Юске завжди намагається говорити красномовно. Він каже про юність і речах, які він може дати молодим людям. Втім, тільки Мей і Йохей цінують його промови, інші ж відносяться до них байдуже.

У серії «До здійснення мрії», Юске одружується на Коко Ібукі.

Він дає Томої роботу, в якості помічника електрика, в Hikarizaka Electric Company, та, іноді, дає йому настанови з приводу роботи. Бачачи інтерес Томої до нього, він розповідає свою історію, історію про свою кар'єру рок-музиканта. Його починання, підйом по кар'єрних сходах, популярність і кінець його кар'єри. Він співав тільки про те, про що хотів, намагаючись таким чином заповнити порожнечу всередині себе. Втім, він почав розуміти, що його музика більше не належить йому; вона належала всім, хто її слухав, всім, кому вона давала надію. Не в змозі прийняти це, він став жертвою стресу і наркотиків, через що втратив все, що у нього було. Після реабілітації, він був нікому непотрібний, крім Коко. Саме вона підтримувала його, коли він тільки мріяв стати рок-музикантом, в шкільні роки. Викинувши своє минуле, він почав працювати простим електриком. Коли він дізнається, що ще є люди, які пам'ятають і люблять його, він вирішується випустити ще один музичний диск, в якому пісні присвячені любові до міста.

Факти Редагувати

  • Юске молодше Коко на кілька років, як видно в серії «Дні разом з тобою». Коко вже працювала вчителем, в той час як Юске все ще учень.
Персонажі
Головні Томоя ОказакіНаґіса ФурукаваСанае ФурукаваАкіо ФурукаваРьо ФуджібаяшіКьо ФуджібаяшіМей СунохараФуко ІбукіЙохей СунохараКотомі ІчіносеТомойо СакаґаміЮкіне МіязаваУшіо Оказакі
Незначні БотанРіе НішінаНаоюкі ОказакіМісае СаґараКоко ІбукіЮске Йошіно
Допоміжні Тошіо КоумураІсоґайМіцуіСуґісакаКоутаро ІчіносеМізуе ІчіносеДжентльменКазуто МіязаваЮСасакіКацукі ШімаІґарашіШіно Оказакі
Інші Дівчина в ілюзорному світіЛялька з мотлохуКаппей ХііраґіТакафумі СакаґаміКанакоТомо МішімаАцуко Оказакі